Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno
|
Wysłany: Pią 12:29, 04 Sie 2006 Temat postu: Regulamin strzelanek ASG |
|
|
|
I. Ogólne:
1. Każdy uczestnik strzelanki ASG bierze sam odpowiedzialność za swoje czyny.
2. Wymagane okulary ochronne.
3. Uczciwość.
4. Wiek: 18 lat. 16 lat - wymagana pisemna zgoda rodziców dostarczona organizatorom strzelanki.
5. Zakaz spożywania napojów alkoholowych oraz innych używek zaburzających świadomość podczas trwania gry.
6. Palenie dozwolone jedynie w zielonej strefie.
II. Dead Zone (zielona strefa, resp)
1. Zakaz strzelania.
2. Tylko tu można ściągnąć okulary ochronne/maski
III. Strefa gry.
1. Kategoryczny nakaz noszenia gogli/okularów/masek ochronnych.
2. Dostałeś/przeciwnik poinformowal Cie że dostales tu czy tu/- nie kłucisz się - schodzisz (gdy jesteś pewien, że nie dostałeś schodzisz razem z przeciwnikiem do zielonej strefy i zgłaszasz własne wątpliwości, a nie kłucisz się z nim na środku pola gry)
3. Trafienie w broń - nic się nie stało (dopuki wszyscy nie będziemy mieli broni pobocznej)
4. Nie uznajemy za trafienie jeśli kulka spadła lobem na przeciwnika.
5. Jeśli dostałeś możesz zostawić broń w miejscu w którym zginąłeś (zakaz podawania broni w drodze do zielonej strefy). Podanie broni jest możliwe wyłącznie w promieniu 2 metrów od miejsca w którym zginąłeś.
6. Jeśli zginąłeś, nie przekazuj w drodze powrotnej informacji o położeniu przeciwnika.
7. Zakaz wykorzystywania osób wracających do zielonej strefy jako tarcz.
8. Zakaz wystawiania broni za róg i strzelania na oślep.
9. Każdy granat/karmelek/świeca dymna musi zostać zgłoszony do organizatorów strzelanki oraz przetestowany przy nich (każdy uczestnik strzelanki musi zostać poinformowany o posiadaniu przez ciebie czegoś takiego).
10. Rzucając granat/karmelk/świecę dymną krzycz "Uwaga granat/karmelek/ ... itd."
IV. Zasady strzelania.
1. W budynkach można poruszać się z bronią do 400FPS.
2. Na terenie otwartym można poruszać się z bronią do 470FPS.
3. Nie strzelamy z bliska (tylko muwimy bum lub pif paf ).
4. Staramy się nie strzelać w głowę mimo hełmu lub maski, którą cel posiada.
5. Nie wystawiaj bezmyślnie samej broni za róg i nie strzelaj w ten sposób serią.
V. Zasady gry z medykiem.
1. Team może posiadać tylko jednego medyka.
2. Przed każdą strzelanką ustala się ilość opatrunków, którą posiada medyk.
3. Wezwać medyka można jedynie gdy zostało się trafionym w kończyny ( trafienie w korpus lub głowę eliminuje).
4. Gdy zostałeś trafiony nie możesz się ostrzeliwać ani przemieszczać.
5. Przeciwnik może dobić Cię tylko z bliska mówiąc bum.
6. Medyk po dotarciu do Ciebie leczy przez 30 sekund.
7. Po zaleczeniu rany postrzałowej nie można biegać, wspinać się po ścianach/drzewach, skakać w dal, fruwać, etc. Dozwolone jest chodzenie i czołganie.
8. Gdy otrzymasz drugie trafienie po zaleczeniu rany - nie żyjesz i schodzisz.
Post został pochwalony 0 razy |
|
|