Forum Drużyna Złotego Kłosa Strona Główna


FAQ Szukaj Użytkownicy Profil

 RejestracjaRejestracja   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 
desperacki krok

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Drużyna Złotego Kłosa Strona Główna -> Scenariusze
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
gacek


Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno

PostWysłany: Sob 9:15, 29 Lip 2006    Temat postu: desperacki krok

Nazwa scenariusza: Desperacki krok
Autor: Fortune’s Soldiers Team, modyfikacje SWAT

Czas i miejsce akcji:
2 sierpnia 2002, Irak.

Marines strzegą bunkrów w których stacjonuje gen. Powell. Jest to bardzo ważna postać dla amerykańskiej piechoty, dowodzi wszelkimi działaniami odbywającymi się na terenach wokół Islamabadu. Zdesperowani bojownicy chcą powstrzymać Stany Zjednoczone w stopniowym przejmowaniu Iraku. Wiadomo jednak, że nie uda im się zabić gen. Powell gdyż podziemia bunkrów w których się znajduje są bardzo silnie strzeżone, jedynie na powierzchni terenu broni zaledwie czterech wartowników. Na teren bunkrów zostaje wysłana grupką terrorystów. Ich głównymi celami jest wysadzenie wejść do bunkrów co na jakiś czas odetnie wojska amerykańskie od stratega oraz pojmanie przynajmniej jednego z wartowników.

Potrzebne rekwizyty:
Cztery butelki po wodzie mineralnej, cztery taśmy klejące, cztery paczki zapałek bądź zapalniczki, petardy
Przebieg i zasady od strony technicznej:
Walka składa się z trzech faz.

-Pierwsza:
Bojownicy zaczynają w pobliskim lesie – liczebność teamu do ustalenia. Czeka ich morderczy bieg na otwartej przestrzeni patrolowanej przez wartowników.

-Druga:
Rozpoczyna się po dotarciu na teren strzelnicy. Do każdego z czterech bunkrów terroryści muszą przyklei butelkę i wrzucić do niej zapaloną petardę. Każdy bojownik ma do dyspozycji dwie petardy. Jeden bunkier musi być wysadzany przez minimum dwie osoby – jedna przyczepia butelkę, druga dopiero po zamontowaniu plastiku może odpalić petardę i umieścić w butelce. W razie zastrzelenia obu bojowników terroryści muszą odkleić butelkę i wrócić na punk „odnowy” – początek strzelnicy. Gdy wszystkie bunkry zostaną wysadzone rozpoczyna się faza trzecia.

-Trzecia:

Jest czymś w rodzaju zwykłego starcia teamowego z tym, że tu przewagę mają terroryści. Po zastrzeleniu jednego z Marines muszą podbiec do niego jak najszybciej i złapać za np. kurtkę. Taka osoba jest zakładnikiem i musi zostać odprowadzona w specjalne miejsce. Gdy terrorysta ma zakładnika nie może biegać tylko iść, może to byś szybki krok. W momencie zestrzelenia bojownika więzień może przejść do swojego punktu „odnowy”. Akcja kończy się gdy dwaj zakładnicy zostają pojmani i przetransportowanych w odpowiednie miejsce.

Uwaga autora:
Pozostaje jedynie omówić miejsca „odnowy”


Scenariusz pochodzi z forum taniemilitaria.pl [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
bekon


Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: do mnie strielajom !? d^^b

PostWysłany: Sob 21:33, 29 Lip 2006    Temat postu:

dobry patent Smile tyle ze problem jest z oznaczeniem 4 bunkrow. .trzeba skroic gdzies te dlugie tasmy co drogowcy maja Smile takze petardy teraz w lesie... moim zdaniem mozna bybylo np. tam gdzie trzeba wysadzic... na tym drzewie narysowac krzyzyk kreda Smile= wybuch Wink bo etraz balbym sie odpalac petarde w lesie nawet wrzucajac ja do butelki Smile a tak poza tym spooko loozik :] mozna grac Smile tylko sie nauczyc scenariusza Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
HeadAdmin


Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ja to znam..

PostWysłany: Sob 21:40, 29 Lip 2006    Temat postu:

Naprawde dobre Smile tasmy moze sie da zalatwic, moze nawet bez problemu, co do petard... hmm... jak narazie odpadaja, wiadomo z jakiego powodu, najlepiej zrobic tak jak beku napisal, krzyzyk kreda i po sprawie Smile

[edyta] ew. zamias kredy wykorzystac do tego balony ;] [/edyta][/u]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
fifiak


Gość


PostWysłany: Sob 21:51, 29 Lip 2006    Temat postu:

no i bedzie git:p
Powrót do góry

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
BisonPL


Dołączył: 29 Lip 2006
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Krosno

PostWysłany: Nie 13:04, 30 Lip 2006    Temat postu:

balony dobra sprawa, napompowanie ich trochę zajmie Smile tylko poźniej będzie problem z ich przebiciem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
HeadAdmin


Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 57
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: ja to znam..

PostWysłany: Nie 13:06, 30 Lip 2006    Temat postu:

na przebijanie cos sie wymysli, nawet wziac jakiegos patyka albo cus Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
qbeusz


Dołączył: 28 Lip 2006
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: Krosno

PostWysłany: Nie 16:29, 30 Lip 2006    Temat postu:

Bors bardzo dobry scenariusz a pomysł z balonami jak najbardziej trafny bo z wiadomego wzgledu petardy odpadaja:/trzbea bedzie to wyprobowac heh:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Drużyna Złotego Kłosa Strona Główna -> Scenariusze Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
 
Regulamin